I'm baaaaacccckkkk babyyyy!

Asså fyffaaaaaaaaaaaann vad jag har saknat bloggen och att ha internet lixom! Och ni har säkert saknat mig ÄNNU mer!? Tror jag säkert att ni har! ;) Asså lixom jag fattar inte hur jag har kunnat klara mig all den här tiden. Höll på och dö lixom! Men nu är jag tillbax såklart :D
Asså nu måste ni berätta för mig hur ni har klarat er utan mig ? Jag har ju nästan inte klarat mig utan internet, och ni mig, och det är ju lixom värre för er för det är ju mig vi pratar om lixom.. men ni har väll suttit och kollat på mina gamla inlägg eller så ?

Asså jag har så mycket att göra nu att jag inte äns vet vart jag ska börja. Jag har lixom en jävla massa att skriva här på bloggen för det är ju en hel del saker som har hänt under dessa dagar jag inte kunnat blogga (eller ? ;)) Sen så är det ju en massa bloggar man följer och alla har ju hunnit blogga skit mycket. Sen så har vi facebook, där vet jag ju inte vad som har hänt. Och TVD måste jag ju börja kolla på har ju inte kunnat kolla på det, fyfan vad jag har saknat det! Så lixom det är en massa jag måste göra nu. 

Och asså äntligen är det någon som erkänner att de saknat mig. Jag sa ju att ni älskar mig, men bara att ni har lite svårt att erkänna det. Man ska faktiskt vara solt över det man tycker!



Om ni kanske undrar så är allt här hemma inte klart. Vi har flyttat helt nu men det är fortafarnde inte klart. Det är jättestökigt och jag hittar nästan inget av mina saker för allt ligger lixom forfrande i en massa kartonger/lådor. (det är det värsta med att flytta) så jaa..

Nu har jag en massa att göra så byeee så länge! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0