::

Idag har jag varit med Amanda och Sara. Först åkte vi till Liseberg som vi hade bestämt. Men det var så jävla varmt ute, och dessutom alldeles fullt med folk på Liseberg så bestämde vi oss för att åka till stan istället. Jag köpte en massa saker, men eftersom att jag inte har någon kamera för tillfället så lägger jag upp bilder senare.





Svar: Om jag ska vara ärlig så tycker jag att Liseberg har börjat bli ganska så tråkigt. Men det kanske beror på att jag har haft guldpass 3 år i rad. Och gått så sjukt många gånger :/
2009 gick jag 32 ggr
2010 gick jag 14 ggr
Och i år har jag "bara" gått 8 ggr.

Men för någon som inte har gått på Liseberg någon gång så är det säkert jätte kul. Jag älskade i alla fall Liseberg när jag var mindre och inte gick så ofta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0