Borde jag verkligen skriva det här ?

Asså sry bitchez, men jag har inte varit så glad de senaste dagarna och har därför inte orkat blogga. Vet inte om jag borde säga varför.. men asså det är typ lite privat... Men kan säg att jag saknar en person..elr två egentligen och att jag hatar en person som jag älskade jättemycket förut...mer än så säger jag inte.

Juste, i Fredags skulle jag egentligen träffa Lollo, men det blev aldrig så, så istället solade jag den dagen, har blivit ännu brunare nu! :D Men får hoppas på mer sol nu innan skolan börjar (usch och fyfan vad jag INTE längtar) så att jag kan bli brunare. Men iallafall, jag Lollo och Offi ska träffas på måndag, vi ska typ in till stan och ta en fika och kanke gå runt och kolla/köpa lite kläder, får se hur det blir.

Och på tal om skolan, det är fan bara en (!!)vecka kvar! :O Fyfan vad arg jag är! Det känns som att sommarlovet precis börjat.. ? Asså jag har fan bara lust att bränna upp hela jävla äckel skolan och få slippa allt lixom.. Men det blir ju ändå kul och få träffa kompisarna.. eller det är ju typ INGEN jag saknar förut Linnéa som jag inte träffat på jättelänge och Lollo träffar jag ju hela tiden så lixom fan är skolan till när man ändå kan träffa de på fritiden ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0