Bad decisions make good stories

Slutade 1 timma tidigare idag eftersom att sista lektionen var inställd. Ibland har man verkligen tur ;)
Efter skolan ville Sara och Amanda att jag skulle hänga med till Liseberg. Men jag har gått så många gånger i år att jag inte alls tycker det är kul längre. Så därför åkte jag hem istället. Kommer nog inte gå på Liseberg någon mer gång i år. Och nästa år kommer jag verkligen inte köpa guldpass. Detta var ju tredje gången jag hade det, så nu har jag fått nog. Ska jag nog ta och läsa lite snart. När jag var liten så läste jag nästan hela tiden. Typ 3 böcker på en vecka. Men i femman tappade jag intresset för böcker. Och förra året slutade jag nog helt. Men eftersom att böcker innehåller en hel del kunskap, även om man inte alltid tänker på det... så har jag bestämt mig för att börja lite smått igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0