A sky full of lighters

Vaknade kl 3 (15) idag/igår eftersom att jag var uppe nästan hela natten. Sedan har jag bara varit hemma och inte gjort något speciellt. Fick i alla fall nya hantlar av pappsen idag. *Glad Chey* :D
Sedan fick jag ny hårfärg av mami också när hon kom hem. Så snart blir det att färga håret rött igen. Har nämligen börjat bli brunett nu efter några månader. Sedan ska jag kanske klippa mig nästa vecka också. Behöver verkligen en ny frisyr. Och då menar jag inte typ bara klippa topparna. Utan en riktigt "ny" frisyr. Vad det är för frisyr tänker jag inte avslöja än. Men det får ni nog veta förr eller senare ;)
Ska jag nog ta och lägga mig. Jag har ju nästan vänt på dygnet nu.. :s 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0