25/8

Fick min första läxa idag. Så nu har väl skolan i stort sett börjat på riktigt. Är sjukt nöjd med mitt schema också. Har typ sovmorgon varannan dag, och så slutar jag tidigt varannan dag. Eller jag tycker i alla fall att det är tidigt att sluta runt 2 tiden. Hehe ;)

Idag efter skolan så åkte jag direkt hem och gjorde klart läxan. Sedan var jag med Melissa en stund och när hon hade gått så satte jag igång med dagens träning. Har precis gjort ett nytt träningsschema, men det är väl inte ni så intresserade av att se? :p Nästa vecka ska jag ta en sväng till Raglady. Såg en sak som jag ville köpa där, men vad det är tänker jag inte avslöja innan jag har köpt "det". ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0