1/8

Förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har varit ute och seglat med Melissa och hennes familj i några dagar ;)
Har försökt lära mig att vindsurfa också. Melissas pappa (min farbror) ägde en vindsurfingaffär för några år sedan. Så därför hade han en massa surfingbrädor och våtdräkter och sånt. För mig gick det kanske inte så jätte bra. Jag lyckades bara ställa mig på brädan och glida iväg någon meter innan jag plumsade i. Men för Melissa däremot gick det riktigt bra.

Just nu håller jag på att planera en liten resa till stockholm. Jag fick ju en massa nya kompisar när jag var på språkresa. Och några av dom bodde i Stockholm. Så nu ska jag försöka hitta någon som jag kanske kan få bo hos i några dagar. Och än sålänge så går det nog rätt så bra :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0