We are back!

Som ni vet så hade vi tagit bort bloggen ett tag, pågrund av..lite olika saker.. Men det känndes hetl annorlunda och tomt på något sätt när vi tog bort den och jag tror att Offi oxå kännde det, så nu är vi tillbaks igen! :D Men bloggen blev ju ''borta'' i bara några få dagar, men ni hann säkert sakna oss !? ;)

Och vi, eller jag iallfall, lovar att blogga mer och bättre. Och det är ju jättekul att vi fortfarande har läsare nu efter att vi har tagit bort den. Fast det finns ju en liten tråkig grej med detta, och det är att exakt alla bilder vi hade är borta, och det dumma är ju att vi glömmde att spara bilderna så vi har nästan inga bilder. Men sen så finns ju MASSA bilder på google på oss och lite andra bilder som vi hade på bloggen.

MEN JAG VARNAR ER, DE SOM TAR VÅRA BILDER ELLER MÅLAR OM DE ELLER VAD SOM HELST KOMMER JAG FAN ATT POLISANMÄLLA! FÖR BILDERNA ÄR TILL FÖR ATT KOLLA PÅ, INGET ANNAT! Men det är ju inte meningen att skrämma upp er eller så, det är bara en liten varning! ;) Och om ni tänker like this: ''hon kommer ändå inte att se det eller: hur skulle hon kunna märka att just JAG gör det...SÅ KAN NI TA OCH TÄNKA OM! Eftersom det mina bilder så kan jag se ALLT.

Nog om det, så som jag sa så har vi inga bilder kvar och det som är ÄNNU dåligare är att jag inte äns har de sparade på min dator eftersom att jag fick virus på den, eller det var egentligen falskt virus men jag laddade tydligen ner viruset -.-' så jag fick lämna in den till en i våran skola som fixar datorena och han rensade hela datorn, så när jag fick tillbaka den så var den helt tomm. Like a new computer.
Men vi kommer att ''jobba'' på det och det kommer ju såklart massa nya bilder osv. så det är inget ni behöver tänka på. ;)

PS: Vi jobbar på en header just nu, så bloggen ska inte se ut så här egentligen.

Vi kommer oxå att fixa helt nya. Men vi får ha de här sålänge.
l
V




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0