Dags att börja träna

Hade SO prov idag.. och för att bara ha pluggat i en halvtimma drygt, så gick det faktiskt ganska bra.. känns det som ;)

Just nu skulle det egentligen ha varit skoldisco på skolan, men det blev inställt av någon anledning. Dom skulle typ skjuta upp det till Maj istället. :s
Men jag hade ändå inte orkat gå på discot om det hade varit idag.
För det första så känner jag mig inte helt frisk. Har typ jätte ont i halsen, så jag kan inte prata... och så har jag jätte ont i knät också, så jag hade troligen inte kunnat dansa :p
Jag tror att smärtan i knät kan bero på att jag cyklade till skolan igår. Vilket motsvarar ca 2 mil fram och tillbaka.

Gud vilken dålig kondition hon har: tänker ni säkert nu.
Men ursäkta mig så mycket då. Det var faktiskt första gången på mer än ett år som jag satte mig på en cykel. Och hemvägen består liksom bara av uppförsbackar.

Har i alla fall bestämt mig för att jag ska cykla till skolan 3 gånger i veckan. Jag tar bussen dom dagarna som jag har gympa, eftersom att det kommer bli jävligt jobbigt att cykla med två väskor.


Föresten så har jag gjort ett träningsschema nu också:

Cykla 3 ggr i veckan (Till och från skolan) Mån, Ons, Tors.
Gå på Crosstrainern 15-30 min / varje dag. Mån-Fre
100 situps / morgon & kväll. Mån-Sön
30 armhävningar / morgon & kväll. Mån-Sön
Långa promenader / 1-3 ggr i veckan
Åka och simma / Varannan vecka. Torsdagar


Vet inte varför jag helt plötsligt fått sån lust att träna. Kanske är det det vackra vädret som får mig på glatt humör. Och när det är fint väder så vill man ju helst inte sitta inne.. så då kan man ju lika gärna ta och träna lite.. eller ? ;)


// Offi

Kommentarer
Postat av: demir

ska byta blogg för att jag har ful design på denna också.. asså min vän ska fixa en fin header och design :) <3

så vill byta.



vad min blogg kmr heta vet jag inte än :) men fårse.



ahh det blir en iphone 4 :)



Kram!

2011-04-05 @ 20:54:47
URL: http://lifeofdemzziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0