Mina bäjbs

Igår så var jag med Elin ungefär hela dagen. Hon kom hem till mig klocan 9 på morgonen, ''objuden'', vilket jag INTE gillar. Specielt inte på morgonen när man precis har vaknat och ser helt hemsk ut. Ialf, vi åt frukost tillsammans och satt vi datorn en stund. Och kollade på hetingar. ;)
När klockan var unegär halv 11 gick vi ut för att sola lite grann men det var inte så jättemycket sol, men vi satt iallfall ute och prata och ringde några busiga samtal. ;)

Sen beställde vi hem pizza och kollade på film. Men jag kommer inte ihåg vad den heter eller vad den handlade om eftersom vi typ gjorde en massa annat under tiden. Vi gjorde inte så mycket mer, men Elin gick hem sent på kvällen den dagen och jag kunde inte sova -.-'

Ialf, just nu sitter jag och lockar håret eftersom min kompis kommer idag(från skåne) Hon skulle egentligen komma imon men det blev inte så, vilket är bra. Hon kommeer vara här hela helgen + måndag. Så jag får se ifall jag hinenr blogga.



Har denna bilden (jag har gjort den) som bakgrundsbild på datorn just. ALLA i like ;) Vem tycker ni är hetast ? Själv kan jag inte svara på den frågan eftersom jag tycker alla lika heta.:D


Kommentarer
Postat av: nea

fan aida du vet att du inte fåår gilla jaden för han är min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-24 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0