Sunshine

Idag vaknade jag av att min kusin klättrade upp i min säng och tryckte in en klubba i munnen på mig. Dock somnade jag om nästan med en gång :p

En timme senare vaknade jag av att Amanda ringde och frågade om jag ville göra något med henne och Ellen, och det ville jag ju såklart ;)

När jag, Amanda och Ellen träffades så gick vi först till våran gamla skola (Rosendalsskolan) och spelade pingis. Sedan gick vi och köpte glass och därefter gick vi till Härlandatjärn och satte oss på bryggan och solade lite.
Men sedan blev det för kallt så vi gick till Studiegången och började spela pingis där. Sedan kom Hannah och Julia, så vi var med dom också. Och strax därefter kom Maria och Linnea. Vi spelade pingis tillsammans, sedan gungade vi på någon konstig sak och därefter körde vi typ Pantgömme. Men alla tröttnade efter första omgången så vi hittade på lite andra saker.

När vi hade varit ute ett tag och alla började tröttna så hängde jag med Amanda hem.
Vi åt glass (Tredje gången idag) och satt vid datorn.

Nu är jag i alla fall hemma , och ska nog snart ta och äta lunch.. eller om man nu kan kalla det lunch vid den här tiden :p


Här kommer lite bilder från dagen:









// Offi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0