Shopping med Amanda

Igår kväll åkte jag hem till Amanda och sov över. Och idag så åkte vi in till stan. När vi hade gått runt ett tag så såg vi vår mattelärare som uppträdde (dansade) på en scen tillsammans med några andra. Awesome ? ;)
Sedan gick vi till en affär där dom sålde tvålar och badbomber och massa sånt.

Amanda köpte en söt klänning, och jag köpte.. jag visar bilder snart :p

När vi hade shoppat färdigt så åkte vi hem till Amanda och lämnade våra saker. Sedan gick vi ut i det fina vädret igen. Först gick vi till Härlandatjärn och kände på vattnet och satt och solade lite på bryggorna. Sedan började Amanda smsa med Hugo, så vi gick och mötte honom vid våran gamla skola. Där var också hans två bröder och hans kompis typ. Så vi spelade fotboll med dom ett tag, och sedan drog vi hem till Amanda och åt.

Nu sitter jag här hemma framför datorn i min nya snygga militär jacka.

















Använd av en riktig fransk soldat!  399 :-  (Jag måste erkänna att den luktade lite skumt) :p


H&M  Halva rea priset - 50 :-


H&M  99 :-


H&M  60 :- (59,50)


Sedan köpte jag två tights, men ett par har jag redan öppnat, använt och smutsat ner och det andra paret ska jag lämna tillbaka eftersom att jag kom på att jag inte var så förtjust i mönstret (blommor) och dessutom råkade jag köpa storlek L/M :s

Köpte ett iPhone skal också, men det har jag redan satt på och kan nu inte få av det. Haha :D
Så jag visar en bild i ett annat inlägg, så fort jag lyckats få av det.


// Offi



Kommentarer
Postat av: Kicki :D

Är det Ms Morigo ;P? Men alltså man se henne på allt typ Nawel såg till och med henne på tv när hon pratade om gud o.O konstigt :P... Jaja men du få ha det så bra :D kicki=)

2011-04-25 @ 00:38:55
URL: http://chiniesthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0