Shopping gör mig glad

Som jag sa så var jag tvungen att shoppa. Så gissa vad jag gjorde nu i helgen ? Jo, jag shoppa såklart. Igår och idag så var jag och shoppa men jag är absolut inte klar med shoppingen än, det jag köpte nu i helgen är inte allt utan det kommer att shoppas mer nästa vecka.

Det blir inga av de kläderna jag hittade på H&Ms hemsida som jag visade i förra inlägget, jag hittade inga av de, men jag beställde jumpsuiten på hemsidan. För att den måste jag ha.;)
När jag är på dåligt humör så hjälper det alltid med att shoppa för mig, blir på ett super humör då haha. Men det dåliga är att jag aldrig får nog.

Men det jobbiga är att när jag inte shoppat känns det som om jag aldrig köper något och att jag måste det. Och när jag väl köpt något så känns det som att jag shoppar jävligt mycket och måste ta en paus.
Men nu när jag tänker efter så köper jag rätt så mycket men tar bara på mig kläderna ett par gånger och har de bara hängandes i garderoben. Ett par kläder jag har har jag lixom bara haft på mig ett par gånger ca 2-3 typ... :S Funderar på att sälja de ?.. Vad tycker ni ? ;)
Ialf, jag var och shoppade med mammsen like always. :D Köpte detta:




Denna ska man ta innan man plattar/lockar håret osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0