Rolig dag med...

Hej !
Jag hade inte tid att blogga igår eftersom att jag var med kompisar hela dagen.
Först ringde Lollo kl 12 (5 min efter att jag hade vaknat) och frågade om jag ville hänga med henne, Herman, Calle, Johan och Hannes och bada. Och det ville jag ju såklart. Sedan skulle vi träffas halv 1 så jag fick typ stressa jätte mycket.

När vi hade kommit fram till Lerums badpalats där vi skulle bada så betalade vi och bytte om. Sedan badade vi i typ två timmar och köpte korv med pommes och mjukglass. Johan hällde massa ketchup i sin glass, vilket äcklade oss andra riktigt mycket :p

Sedan åkte vi då hem till Hannes och Herman och hoppade på deras studsmatta, åt tacos, sov över och massa annat kul.

Och idag har vi inte gjort speciellt mycket. Kom nyss hem i alla fall, så nu ska jag nog ta och spela Assassin´s Creed Brotherhood.




// Offi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0