Rädd eller vad ?

Jag har funderat på detta ett bra tag nu, och jag tror att jag tror på andar, eller rättaresagt ''spöken''. Jag har sett Paranormal activity och det spökar ju i folks hus. Och vissa av mina kompisar säger att det händer sånna saker i deras hus oxå. Om de vill skrämma upp mig eller om de talar sannign vet jag inte. Själv har jag inte varit med om något sådant.. Ni kanske tycker att jag låter hur dum som helst nu men whatever.

Är det någon av er där ute kanske vet om den filmen är ''sann'' ? För jag vill verkligen veta det
. Eller om det finns sånt här på riktigt ? :D
Jag har inte kunnat sova på flera dagar efter att jag sett den. Och jag inbillar mig hela tiden att det spökar i mitt hus men jag tror inte att det gör det. För som jag har hört så måste det vara någon som har dött i ett hus för att det ska kunna spöa, altså går ''anden'' runt i huset... o.o Jag har frågat de som sköter (eller vad man nu ska kalla det) huset och det är ingen som har dött där jag bor, som tur är...



Detta är nog trailern, för jag vågar absolu inte kolla om det är den.
Så är det någon som vet om detta är ''på hittat'' eller verkligt !? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0