Påsklov

Slutade 11:50 idag. Fy fan vad skönt :D
Och det är äntligen påsklov!
Jag tycker att påsken är så sjukt härlig. Man umgås med familj och vänner, äter god mat och bara har en mysig stund helt enkelt.

Efter skolan hängde jag och Rebecca med Amanda hem. Vi spelade typ pingis en stund, sedan drog vi till en pizzeria och köpte pizza. Orkar inte skriva så mycket mer, men här kommer i alla fall lite bilder. En bild säger mer än tusen ord ;)



 
WTF ? :s



Min och Rebeccas (äckliga kebab) pizza.

 
Amandas (Hawaii) pizza.




// Offi

Kommentarer
Postat av: Tina

Åååh va jag blev sugen på hawaii nu :D



Jättefin blogg förresten :D

Och kika gärna in på min leopardiga blogg och var kanske med i min veckans blogg?

Kram banan!

2011-04-17 @ 08:41:57
URL: http://tinalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0