i´m so sick..

Idag så gick jag inte till skolan för att jag är sjuk :( Hatar verkligen att vara sjuk, men det positiva med det är ju att man får stanna hemma. Idag så spö regnade det, tror jag.. ? Det regnade iallfall men kanske inte spö regna.. tur att jag är sjuk då för jag hatar verkligen att vara ute i regnet, brukar alltid säga till alla att jag är allergisk mot regn haha. Gäller inte när man duschar och dricker.
Tre andledningar till att jag hatar regn:

1. Det försör sminket.
2. Det förstör håret.. det blir tovigt osv.
3. Kläderna blir helt blöta (inte alls mysigt) + skorna


Och eftersom jag inte gillar när håret blir blött kanske ni undrar hur jag gör när jag badar och om jag gillar att göra det.. ?
Jag gillar faktiskt inte alls att bada och en av anledningarna till det är ju att håret blir blött. Jag tycker att det är JÄTTEJOBBIGT, och så är jag verkligen en badkruka. Jag har nästan aldrig gillat att bada förutom när jag var lten såklart. Men jag älskar verkligen att bada utomlands (eller ''halvbada'') När det är jättejättevarmt i vattnet älskar jag att doppa mig altså hela kroppen och inte huvudet. Haha altså jag fattar verkligen inte meningen med att blöta ner håret när man ska bada, gillar folk när håret blir tovigt och sånt ? FY! :O Men så noga är jag inte, det kan väll hända att jag badar HELT någon gång! ;)

Ialf, idag i skolan så skulle alla gå och kolla på I rymden finns inga känslor men jag gick ju inte till skolan idag eftersom att jag är sjuk och ville verkligen se den filmen.. så jag tog och tittade på den här hemma iställlet.
Den var mycket dåligare än vad jag hade tänkt mig att den skulle vara. Den var jättekonstig och hade ingen handel. (Enligt mig)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0