Om inte, kommer jag att dö

Jag är sjuk igen! Men det är inte vilken sjukdom som helst.. utan det är shopping sjukan, seriöst ? :O Jag klarar inte av det här mer. Är det bara jag som verkligen känner så då och då ? Jag tar lixom på mig 25%, knappt det av hela min garderob. Och det känns ändå inte som om jag har några kläder. Jag ska nog sluta köpa märkes kläder/accessoarer och börja köpa mer ''vanliga'' kläder. Det är ett löfte, vi får se hur länge det håller ... ;)
Har kollat runt lite grann på H&Ms och ginatricots sidor + lite andra affärer. Hittade nästan inget på gina men hittade en del på H&M som jag verkligen måste köpa. Mamsen lovade att vi imon skulle gå och titta i affärerna och om vi inte hittade de skull jag få köpa de på deras hemsida. :D
Lite kläder jag hittade på H&Ms hemsida:










Kommentarer
Postat av: marre

lollo har en samma jumpsuit:)

2011-04-09 @ 14:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0