Nyttig helg

Nu är det äntligen fredag! Vad har ni tänkt göra under helgen ? :) Själv ska jag shoppa (om jag nu hittar något) Sen så tycker jag att det var ett tag sen jag gymma så imorgon ska jag och min mamma gå upp tidigt och åka iväg till gymmet. Jag behöver verkligen göra det. Sen på söndagen är gymmet stängt :( Så jag får ta och träna här hemma, vi har en sån där sak man tränar på, vet inte vad den heter :S Efter det hade jag tänkt att ta en promenad i skogen (Usch fy och blä) :O Skogen är det värsta jag vet, men eftersom jag ska ut och promenera med min mamma så är jag tvungen -.-' annars skulle jag ha gjort det någon annanstans ;)

Sen så ska jag sluta äta onyttigt och börja äta lite mer nyttigt som tex. mer frukt och sallad. Sluta äta ''skräp mat'' kanske inte helt och håller med lite mindre iallfall. Sen så ska jag bara äta godis på lördagar. Det är inte så att jag vill banta eller så, för jag är redan jättesmal. Men det är bättre för kroppen och hälsan, därför gör jag det. Sen så får vi se om jag klarar att göra allt det här ;) Vilket jag tror att jag inte kommer göra..

Men man vet ju aldrig .. ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0