Never say never!

Det är jättekul att vi nästan har lika många läsare som vi hade förut. Blir jätteglad att folk verkligen vill läsa om oss. :D Kunde inte blogga igår eftersom jag hade 3 läxor/förhör igår. Det är skit mycket! :O Och jag hade bara en dag på mig att plugga... Och som jag alltid har sagt så kan det hända att jag inte hinner blogga på vardagarna, men jag gör mitt bästa.

Under helgen ska jag Linnéa och Maria gå på bio och kolla på Never say never, men jag hoppas att det finns biljetter kvar. För jag tror att det är många som vill se den. Jag har presentkort som tur är så jag behöver inte hålla koll på alla pengar och så när det gäller bion :P Sen så ska vi nog göra något mer, men vi får se.

Nästa vecka är det ju påsklov, då ska min kompis komma från Skåne. Vi får se vad som händer då.

Fyfan vad jag är trött på vädret. Ena dagen är det sol och andra dagen är det regn.. ? Det borde vara soligt och lite varmt, iallfall. Orkar inte gå runt och bära på massa jackor/koftor hela tiden, och som ni vet hatar jag vatten så hur tror ni jag reagerar ? Haha. Gillar inte att gå runt med paraply för det ser bara löjligt/töntigt ut. Och att gå runt med luva ser ju hemst ut. Men jag går hellre runt med luva. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0