Linnen

I dag i skolan så har jag verkligen inte gjort någonting. Hade ont i huvudet, halsen och ögonen. Jag kunde typ inte fokusera på arbetet eller nåt :s

Efter skolan åkte i alla fall Jag, Sara, Amanda och Rebecca in till stan.
Sedan mötte vi några killar från klassen, som typ började följa efter oss. Haha ;)

När jag hade köpt lite saker så glömde jag genast bort hur dåligt jag mådde. Men nu när jag är hemma och inte har någonting att göra, så känner jag av det igen.. :(
Kanske inte ska gå till skolan imorgon, men jag känner nästan att jag måste eftersom att det är Saras sista dag innan hon åker till Irak och är borta i en hel månad :o




Fowsi, Mubarak och Rebecca provade lite solglasögon ;)


Cubus  99 :- st      2 för 149 :-


Ginatricot  59 :-


BLING  99 :-


// Offi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0