Har inte haft tid

Jag vet att jag suger på att upgratera men jag lovar att jag ska bli bättre. Jag har två prov snart så jag måste verkligen plugga på.
Nu har skolan börjat igen, skit tråkigt, förutom att man får träffa kompisarna. ;)

FÖR ER SOM KOLLAR PÅ BIGBROTHER:

Är så jävla sur för att Rodney åkte ut. Hur fan kan de göra något sånt. Alla säger och vet att de har fuskat med rösterna och så de att de inte har gjort det. Jag tycker att borde skämmas. För att göra något sånt är helt emot reglerna. De sa själv att det är tittarna som bestämmer, men varför har de då stängt av hans nummer! :O Fy fan asså!
_______________________________________________________________________

Som ni vet så var min kompis här under hela helgen. Hinner inte berätta vad vi har gjort, så det får jag göra i ett annat inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0