Friendship never ends

Imorse när jag precis hade vaknat så klampade Melissa in i mitt rum.
2 timmar senare hade jag fixat mig lite. Så vi gick ut och mötte Niklas och Liam.
Liam och Melissa hade med sig sina skateboards, så dom sk8ade typ hela tiden.
Sedan tävlade dom ner för en backe, och gissa vem som vann? Jo, Melissa. Och hon köpte ändå sin skateboard igår.
Liam hade haft sin i mer än 1 år.


Sedan cyklade vi till  och köpte glass :D

När vi hade ätit upp våra smaskiga glassar så cyklade vi hem igen, men stannade till vid en lekplats bara för att Liam ville gunga på en handikapps gunga eller nåt som fanns där.
Sedan cyklade vi hem.

Har precis ätit grillat med familjen och grannarna. Sjukt mysigt ;)

Snart ska jag dra ner till Härlandatjärn och titta på maj/valborgs brasan tillsammans med några kompisar.



















// Offi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0