Dagen med tjejerna

I Lördags så såg jag Maria och Linnéa Never say never. Egentligen så ville jag inte det för att jag gillade inte honom så mycket. Men gissa om jag gör det nu ? Asså jag älskar honom så sjukt mycket efter att jag sett filmen. Alla borde se den. Det är verkligen värt det!
Bilder från dagen kommer nog imon.

Efter det gick vi hem till Linnea och åt, var egentligen inte så hungrig efter allt vi hade ätit men jag åt lite ändå. Till sist kollade vi på en film som Maria hade med sig, kommer inte ihåg vad den hette.. Skit skoj hade vi ;)

Nu i veckan har jag inte planerat något, men jag ska defenetivt träffa min älskade Sara. För er som inte känner mig, så är hon min bästa, kännt henne sedan första dagen jag föddes. (Våra föräldrar är bästa kompisar)
På fredag kommer min kompis från Skåne och sover över hela helgen. Ser verkligen fram emot det.
Sedan om det händer något annat vet jag inte riktigt.. ;)



Skit het! :O


Kommentarer
Postat av: Gniztra

Fin blogg du har:-)

Gniztra.com har allt en tjej behöver..

Kika in så får du se ;-)

2011-04-18 @ 19:08:26
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0