After school, strange things happen..

Idag efter skolan drog jag ner till Melissa, som inte bara är en av mina bästa kompisar, utan också min kusin och granne typ. Och gissa om jag blev chockad över vad jag fick se :o
Melissa satt nämligen på garage taket och solade. Där hade hon suttit ett tag, eftersom att hon inte visste hur hon skulle komma ner.
Tillslut hade jag ändå lyckats peppa henne så mycket att hon vågade klättra upp på balkongen bredvid taket och sedan ner igen.
Och nyfiken som jag är, så ville jag ju jätte gärna klättra upp på garage taket och se hur det var. Det dröjde inte länge innan jag hade klättrat upp, men precis som Melissa så fick jag panik när det gällde att ta sig ner igen. Efter en stund hittade jag i alla fall en "flyktväg". Nämligen genom räcket på balkongen, eftersom att jag inte vågade hoppa över räcket. Så jag halade/ålade mig igenom och råkade skrapa upp magen lite på den vassa kanten. :(

Sedan gick vi upp till mig och mötte pappsen, Engla (min hund), den ny inflyttade grannen och hans valp. Så vi stannade och kelade lite med lilla Nickson, som valpen hette.

Därefter åkte vi till Allum. Jag skulle nämligen få ett par sandaler av mammi som jobbar på Eurosko (en skoaffär).
Så vi var med och stängde affären, provade skor och sprang runt som tokar inne på lagret.

Nu är jag hemma, och måste snart ta tag i läxorna.
Ha en fortsatt trevlig kväll ;)


















Dom fick jag :D





// Offi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0